HELT jävla ärligt, finns det någonting värre än att vara sjuk? Alltså det är tamigfan det vidrigaste som finns, och inte nog med att man inte kan andas utan att blåsa ut en liter snor ur näsan eller hosta ut lungorna SÅ försvinner smaksinnet. Jag får plötsligt väldigt lite livslust. Kan man inte äta, VAD ÄR DE LÖNA? Eller jag kan äta, men inte känna smaken? Värdelöst, jag som äter mat bara för det är gott och inte för de ska fylla någon funktion.

Nog om det, då sitter jag här, på jobbet och har 30 min att slå ihjäl. Man ser ju ett stadigt mönster, bloggar bara när jag jobbar. Är ju såååååå busy annars. Not.
Igår var det 5 januari-festen på Kv. Malmborgen och det var fan fett kul. Asmycket människor och ÄNTLIGEN bra musik på något uteställe i Malmö. Hör jag Håkan Hellström eller YOUR SEX IS ON FIRE, dör jag. Nänä, inget sånt.

Det har ju varit jul och nyår som känt, och det var mättande/kul. 24 dagar kvar tills man fyller 23. Nämen, ja. Kul.

Nu ska jag försöka få lite liv i smaksinnet mitt.
Adios amigos

Kommentera

Publiceras ej