Alltså detta är så JÄVLA sjukt. Alltså jag har ätit som ett jävla monster idag, fattar ingenting. Känns det som. Bara handlat, handlat, handlat. Två proteindrickor, en cola zero (man är väl fitness), en bar en SKITstor sallad, keso. Alltså ohmygod.
Så går det när man har jobbat typ 10 timmar bland massa bars och man glömde ta med sig mat.

Så jävla synd att allt på jobbet är så äckligt jävla gott. Men sen så måste jag ju såklart hjälpa hemmaklubben att få in lite dallas. Inte mer än rätt. Fast jag har ätit som en häst nu på jobbet så ska jag hem och kränga köttfärssås med keso sen som att det INTE fanns någon morgondag.

Och imorgon börjar jag sent så jag ska sova till 15.20 hade jag tänkt. DET mina vänner, är livet på en pinne. Nu ska jag äta vidare.

puss på er stackars själar som läser detta

Kommentera

Publiceras ej