Jahaja.

Klockan är 14:05 och det regnar utav bara helvete. Jag sitter och lyssnar på Parachute med Otto Knows (<3) och på Down in Mexico: Absolut sista man tror jag ska lyssna på.

Jag har varit så jevla trött hela helgen. Hade två bodypump-pass i fredags, och sen ett igårmorse. Nu är jag en slagen hjälte men ska dra mig till jobbet snart.
Lagade sjukaste storkoket (?) igår, Alltså det skulle bli köttfärssås, men det blev typ färs med massa olika saker i. Liksom, hickorysås, soja, tabasco osvosv. Och massa bönor. Asgott.

Förövrigt fyller min bror år snart och jag är så JÄVLA pank att jag ska såga upp min spargris. Har minst 1000 kr där i haha. Desperat, ahyeah.

Det var väl denna uppdateringar. Herregud vad jag suger.

Ni får en bild på mig och Marie på Öland i brist på annat. Hade ju gärna festat där idag hellre. Adjö

Kommentera

Publiceras ej