JAAAA så är det snart december och man har glömt köpa present till sin bästa vän som fyllde år den 2 november. Är man sämst vän eller är man sämst vän?

Just nu när jag skriver detta så gör det lite ont att skriva på tangenterna då man måste sära på långfingret och ringfingret och jag fick så JÄVLA ont där idag när jag hade klass. *fiTnessS*
Aoropå klass, igår hade jag 14 st pers som ville köra Bodypump med mig, börja nästan böla vad kul.

Jag är så trött idag, att det liksom svider bakom mina ögon så jag ska ligga i min säng och äta pepparkakor med mögelost, träffa min pappa och följa med Johan och tvätta bilen. Inte göra ETT SKIT mer. Ah, denna jävla trötthet.

Nu ska jag kolla vidare på Let's be cops, vet att Johan kommer döda mig nu men jag ser den igen med honom då hehe.
Nu kommer en liten random bild.
puss

denna bilden har jag, helt ärligt, inget minne av. Men det är jag och min vän Carl iaf.

Kommentera

Publiceras ej