Snodde denna av Egoina, fucking älskar såna här listor.

1. Hur gammal är du om fem år? Hm, ska vi se. 27 år. Öööö, vill inte tänka på det.

 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min b-friend eftersom vi sov med varandra, annars inte en käft.

3. Hur lång är du? 167,5 cm. Ja den halvcentimetern är enormt viktig fattar alla väl.

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Känns som jag har alzheimers för kan inte alls komma på det nu. Jo, Grease 2. Oförtjänat dåligt betyg på Imdb. men I LOVE IT.

 5. Vem ringde du senast? Morsan

 6. Vem ringde dig senast? Farsan

 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? ”Bra”

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Hm, det beror på. När jag vill ha få reda på saker av vänner så hetsringer som besatt. Men allra helst vill jag smsa typ tandläkare och sånt.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Dom är inget av det , faktiskt SEPARERADE.

10. När såg du senast din mamma? Igår när jag var nere och snyltade mat hehe.

 11. Vilken ögonfärg har du? Mellerade faktiskt. Brun/gröna. Fedt

12. När vaknade du i dag? 09:38, för var så jävla kissig.

 13. Vilken är din favoritjulsång? Julen är här, alla kategorier. Eller ja, alla jullåtar ifs.

14. Vilken är din favoritplats? Bohusläns klipper (VET ATT DET STAVAS KLIPPOR, MEN GILLAR ATT SKRIVA PÅ SMÅLÄNDSKA)

15. Vilken plats föredrar du minst? Alla möjliga slags läkare. Doktorer, tandläkare, gynekologer osvosv. Hatar det så jävla mycket. Den doften- Vill man plåga mig sätter man mig bara i ett tandläkar-vänterum och bara låter mig sitta.

 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag är alltså 32 år ung då. Förhoppningsvis har jag en ungjävel. Annars sitter jag väl och dricker Isotonic i något hörn på Gustaf. Antingen eller liksom känner jag.

 17. Vad skrämde dig om natten som barn? Att någon skulle komma och lägga sin  hand runt min dörr. Förstår att ni inte fattar vad jag menar. Men det var fan asäckligt.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När jag hängde med Toril senast. Oklart när det var, men då skrattar jag alltid så mycket att jag nästan får hjärnblödning.

19. Hur stor är din säng? 120 skulle jag tro. När man är 2 pers i den, känns den som 10 cm när man är själv känns den som 300 cm.

 20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, värsta skiten jag varit med om. Asus liksom. Hjälp.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Gud vad det varierar. Jag kan sova i värsta overallen, eller heeelt näck. Beror på väl hur pass trött jag är på kvällarna.

22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra såklart. Två till mig, två till Johan. Annars fyra till mig, KANON.

 23. Hur många landskap har du bott i? Skåne. Endast. Suck.

24. Vilka städer har du bott i? Malmö. Endast. Skjut mig.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? ÄLSKAR att ha skor på mig, men MÅSTE vara barfota hemma hos mig, och MÅSTE ha strumpor hemma hos andra. Det är världens viktigaste regel.

 26. Är du social? Ja, det skulle jag ändå vilja påstå. Rätt så ändå. Är inte enstöring liksom.

27. Vilken är din favoritglass? RÖV, kommer inte alls på det nu. JOO. förfan, Nutello på Lilla Glassfabriken. Wow. Alltså. Ska bada i skiten en vacker dag.

28. Vilken är din favoritefterrätt? Vad som helst som är 90 % socker.

29. Tycker du om kinamat? Ja, alltså all asiatisk mat överlag. Kanon

30. Tycker du om kaffe? VERKLIGEN inte. Det är så jävla skabbigt. Fattar inte att folk dricker det.

31. Vad dricker du till frukost? Vatten. Är man fattig så är man. Är det löning dock- juice.

32. Sover du på någon särskild sida? Ja,innan sov jag alltid innerst. Nu har jag börjat svettas kopiösa mängder där inne så nu sover jag ytterst. Vill kunna låta armar hänga ut över kanten.

33. Kan du spela poker? Ja, när jag är full.

34. Tycker du om att mysa/kela? Det går faktiskt i omgångar. Kan vara helt mysgalen en vecka, nästa vecka så vill jag inte alls, om det inte handlar om "rörligt mys" if you know what I mean ;) ;) ;) ;) ;)

35. Är du en beroendemänniska? Korrekt. Av människor, socker, mamma och pappa, Keeping up with the Kardashians, träning osv osv.

 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? En brud i min f.d klass. Men Oprah är mycket coolare, så jag säger henne. FAST vi inte är astighta längre.

37. Vill du ha barn? Alltså, ser jag ett litet bebisbarn så kan jag få såna moderskänslor att jag typ kan föda på plats. Men när jag inte ser dom? Absolut inte alls på ett bra tag.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och italienska. Jag förstår vad dom säger när dom pratar långsamt iaf.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej. Ändå lite trist.

 40. Föredrar du havet eller en bassäng? HAVET. Det är på min lista topp 5 bästa saker jag vet i världen. Bada i hav.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat. Utan tvekan. Tror t.o.m. det enda jag lägger pengar på.

 42. Äger du dyrbara smycken? om Kenzas kollektion från guldfynd räknas som dyra, så ja haha. Annars nej absolut inte.

 43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Masterchef, Keeping up with the Kardashian, The Ellen Show.

 44. Kan du rulla med tungan? Klart kingen kan rulla på tungan.

 45. Vem är den roligaste människan du känner? Förlåt alla andra, men Amanda. INGEN är roligare än henne.

46. Sover du med gosedjur? Har ju faktiskt Olle i sängen som hängt med sen jag var 6 år typ.

47. Vad har du för ringsignal? "Gammal telefon" heter den tror jag. Lol

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, tror morsan sparat typ 2 lådor. Hade den FETASTE stilen när jag var liten.

 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mensen i min trosa hehe. Nä skämtåsido, fiskmat

 50. Flirtar du mycket? Absolut inte, men får höra att jag bara pratar "flirtigt". Vad betyder det ens?

51. Kan du byta olja på bilen? Sannerligen inte. Är bara bekant med olja som pommes legat i.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Never. *laglydig*

53. Vilken var den senaste boken du läste? Som jag läste ut? Hm, kommer inte alls på, läser så många.

 54. Läser du dagstidningen? När jag jobba på mitt förra jobb så läste jag alltid Metro. Nu vet jag knappt vad som pågår i världen längre. (skämta)

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Tro man har råd med den lyxen.

56. Dansar du i bilen? Ja, jag dansar mig svettig ibland. Till Martin Garrix- wizard t.ex.

 57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? 100.0, någon dansk popkanal som Johan älskar.

 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Något fattigt på jobbet säkert.

 59. När var du i kyrkan senast? Oj, midnattsmässan förrförra julafton. Katastrof.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Mattias Dahlberg (L).

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Typ två nätter. Första och sista gången det händer.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Johan hade tagit med sig mat som han lagat, pannkakor OCH fruktsallad till mig igår. Sötis.

63. Vad lyssnar du på just nu? Gymmets spellista. Inget att hänga i julgranen är jag rädd.

64. Har du varit med i tidningen? Ja, det har jag faktiskt! När jag gick ut sexan så kom det en reporter från Skånska Dagbladet och intervjua mig i kyrkan ang sommarlov och dylikt. Kände mig så JÄVLA känd. Och sen var det ju för 3 månader sen när Sydsvenskan frågade mig om vad jag tyckte om hastigheten i Malmö. Jävlar vad jag försökte låta smart.

65. Vad är det konstigaste du ätit? Jag jobbade på ett slakteri förut så där har man ätit en del djurhjärtan och sånt.

66. Vem såg dig naken senast? Antingen hela Borgarskolan för jag har en tendens att hänga utför fönstret när jag är näck, annars Johan såklart.

 67. Vad är det för färg på din tandborste? Blå.

 68. Hur imponerar man på dig? Folk som får men att dö av skratt. Det är det absolut bästa jag vet hos människor. Humor.

 69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Hm, det är nog Amanda. Ringer henne ifs när det gäller vad fan som helst.

 70. Har du någon piercing? Fem stycken i öronen.

71. Din största vinst? Jag vann en fototävling på Malmö Stadsbibliotek när jag var yngre, då fick  jag en biobiljett. Jävlar vad jag mådde då.

72. Civilstånd? Tillsammans med en människa. En kille då.

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, tusen olika bloggar och tumblr, orkar inte skriva allt här.

74. Är du fåfäng? HAHA. Tror alla mina kompisar kan intyga att det är jag verkligen. Inte.

75. Ångrar du någonting du gjort? Ja, på 22 år hinner man göra en del dumma grejer, men YOLO liksom.

76. Hur gammal är din pappa? 53 år, världens coolaste 53-åring. Och roligaste.

77. Vilket är ditt drömjobb? Åka runt i olika länder och testa mat och få betalt för det.

 78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Åka till min faster i USA.

79. Vad har du haft för husdjur? Fiskar. Dom åkte in i pumpen och räfflades. R.I.P Filip och Filippa.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? 1. Jag har fobi för långa naglar på killar. 2. Hela denna sommaren har jag varit nervös känns det som. 3. Jag är adopterad. Haha nääää.

81. Svär du ofta? Ja, alltså brutalt mycket..

82. Sverige när det är som bäst? Sommar-Malmö, alternativt vinter-Sverige. Topp 2 enda positiva sakerna med Sverige.

83. Kan du åka slalom? Nej, aldrig stått på ett par skidor. Tror inte ens jag sett ett par i verkligheten.

84. Vad har du ätit i dag? Pannkakor och en banan.

85. Vad har du för utbildning? Gymnasie, samhälle-samhälle plus 15 p Italienska på Lunds universitet.Och bodypump-utbildning såklart ;)

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Antingen mina ögon för jag har Sveriges bästa syn eller kanske arslet.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Min ländrygg. Alltid så jävla flebbig.

88. Vilken är din bästa egenskap? Jag är rätt bra på att få folk på bra humör om dom är ledsna .

89. Vilken är din sämsta egenskap? Att jag har någon sllags bokstavskombination och kan bli ROSENRASANDE på absolut ingenting.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Nu står alltså min hjärna helt still. Kommer inte på någon. Typ Martin Luther King?

91. Saknar du något? Pengar, flygbiljett till USA, en matta till min lägenhet.

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Eh? Ja?. Alla mina vänner på fejjan vet att jag promotar min födelsedag typ 2 månader innan och sen varje vecka fram tills datumet typ.

 93. Vad gör dig ledsen? När folk blir glada och får saker på The Ellen Show/ Oprah. Alltså bölar till dem programmen VARJE dag.

 94. Vad gör dig glad? Okända människor som är jättetrevliga, när jag och Toril har tusen bitar sushi framför oss, eller när Johan skrattar så som bara han kan göra så blir jag ÄNNU mer kär. Och när min pappa är glad.

 95. Har du varit gift eller förlovad? Nä.

96. Vad ska du göra i helgen? Ska tvinga med Amanda till Ystad Saltsjöbad, hålla pass, jobba, sova.

 97. Vad är det knasigaste du gjort? Finns ju en hel del alltså. Vet inte ens vilken jag ta.

 98. Vad har du för laster? Socker.

 99. Vem är din förebild? Nicole Meija. Sök på henne så fattar ni.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Kanske börja jobba på riktigt haha.

KYSS PÅ ER.

 

Kommentera

Publiceras ej